niedziela, 9 listopada 2014

Kilka słów komentarza

Od pewnego czasu nie zamieszczałem wpisów na blogu. Wynikało to z faktu, że siedziałem w sprawach mocno naukowych, których opisywanie nie byłoby zrozumiałe dla 99,9% ludzi (w zasadzie wszystkich spoza branży naukowej - nawet lekarzy) i nie widziałem sensu w mądrzeniu się. Musiałem jednak opublikować efekty swojej pracy w sposób naukowy. Mam nadzieję, że podstawowe fakty są zrozumiałe dla osób spoza tej branży. krótko mówiąc moim zdaniem - skłonności do chorób autoimmunologicznych dziedziczymy, a stwardnienie rozsiane albo dodatkowo dziedziczymy (zespół Waardenburga), albo łapiemy od infekcji bakteryjnej e.coli lub zatrucia rycyną. Dieta bezglutenowa jest absolutną koniecznością dla Was. Nie wyleczy, ale bardzo poprawi Wasz stan. W następnych postach zajmę się analizą poruszonych zagadnień. Będę pisać często. Pozdrawiam, Łukasz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz